sexuella trakasserier?

Matteprov fredag 15.00

Sex elever sitter utspridda i ett klassrum och skriver sitt första Matte D prov. Det är knäpptyst, så när som på sex hjärnor som tänker så det knakar.

Plötsligt bryts tystnaden av ett mycket speciellt ljud som verkar komma utifrån gatan. Det låter som att någon har satt på sig en mikrofon under en sexakt. Oregelbundet stönande och hetsiga andetag.

Mattelärare Fredrik går fram till fönstret och kikar ut, men ser inget och efter ett par sekunder blir det tyst igen. Jag är den enda som skrattar och när jag inser det hejdar jag mig snabbt och det blir knäpptyst igen.

Men så bryts förstås tystnaden igen, av 20 sekunders ännu högre och intensivare stönanden.




Matteprovet gick åt helvete. Får jag skylla på traumatiska sexuella upplevelser under provskrivandet? Eller är det till och med sexuella trakasserier?




PS. Det finns ett företag som Investor har connections med som heter Alibaba.com Corporation

Kommentarer:
Postat av: Lina

Haha...det där var verkligen skumt. det var en fantastiskt "roligt" prov annars. väldigt "enkelt". tjing!

Postat av: Det Mörka Hotet/Samuel

Hur märkligt som helst - tur att du inte var ensam om att höra det (DÅ hade det blivit riktigt jobbigt)!

2007-02-20 @ 17:21:30
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: nisse

Men syrran? Jag sitter i skolan och vågar inte gå in på den där hemsidan. Datasal du vet man tjyvkollar lite på grannens skärm. Interneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

2007-02-21 @ 13:34:45
Postat av: Lady Stalker

Haha! Komiskt men skumt ... Förstår att du börjde garva. Är du säker på att provet gick åt h-e?

2007-02-21 @ 21:43:15
URL: http://ladystalker.bloggsite.se
Postat av: Anonym

Vilken VRG är det du går på? djurran? eller stan?

Jag kommer föressten ihåg dig från djurrans samskola!

det var goda tider!

2007-02-22 @ 20:45:38
Postat av: fanny

ojj spännande kommentarer..
Nisse - det är ingen farlig hemsida, men namnet i sig är ganska lustigt.
Lady Stalker - tack att någon fattar det roliga! provet gick kanske inte hela vägen till helvetet, stannade nog på den här sidan om floden, men bra nära:P
den sista anonyma, who's this?? ja går på Jarlaplan..y?

:D kram på alla

2007-02-23 @ 00:53:52
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: Anonym

ahahaha, vaddå who is this? en f.d samis och nuvarande vrg:are, fast djurrans dåra. nä, synd att du inte går på vrg här, behövs lite sånna som du. oh well, all lycka till dig.

HEJA vrg.

2007-02-25 @ 19:03:55
Postat av: fanny

anonym: hah, jo jag anade att det var så, men jag ville ha lite mer intima detaljer;) a.k.a namn? men du får vara hemlig om du vill det=). jag blev iaf väldigt glad när du skrev att det behövs fler som jag där, hurdana är sådana som jag? frust/faran

2007-02-26 @ 14:32:35
URL: http://faran.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits