bortbortbort!

De senaste dagarna har jag följt några nya bloggar. De har allihopa haft en slags "utmaning" för sig så jag blev väldigt sugen att joina dem. Jag vann till och med en bok från den ena bloggen, dock av medlidande eftersom jag stupade på mållinjen, men ändå en bok som dimper ner i brevlådan snart!!

Det går hursomhelst till så att jag nedan har skrivit 5 påståenden om mig varav alla är sanna utom ett, endast ett är alltså falskt. Din uppgift är att gissa vilket. (gissa genom att kommentera)

- Så vilken ska Bortbortbort?

1. Iförd tomtedräkt har jag tillsammans med två andra stackare sjungit inför en publik på över 200 personer, inklusive ett antal nunnor.

2. Sommaren 1999 lärde jag mig cykla enhjuling med en border terrier hund hack i häl.

3. På våren i åttonde klass hällde jag laxeringsmedel i minestronesoppan i skolmatsalen.

4. Under en period i mitt liv snusade jag regelbundet.

5. Jag har brevväxlat med Kung Karl XVI Gustaf.


Jag kan tyvärr inte skicka någon bok till den som gissar rätt, men jag kan skicka något annat kul om ni skriver er mailadress.

Lycka till;)

Kommentarer:
Postat av: Bror

Jag såg det här på någon annans sida också. Din är bättre. Terriern liksom! :D

2007-01-11 @ 01:43:35
Postat av: fanny

men vilket gissar du på då pongo?

Postat av: Olle Bergman

Haha! Jag HOPPAS att trean är sann, men jag TROR tyvärr inte att trean är sann.

2007-01-11 @ 16:22:16
URL: http://bergman.typepad.com/min_stund/
Postat av: Anonym

tomtedräkten är helt sann, du kan sjunga jag vet det. framförallt är du lite tomte.
enhjuling är en självklar sanning.
och som den farliga människa du är så tror jag helt klart på laxeringsmedlet.
en temporär förvirring kan även ha lett till att du snusat regelbundet.
men kg? ne inte en chans.

2007-01-11 @ 20:58:46
Postat av: henke

från mig alltså.

2007-01-11 @ 20:58:58
Postat av: Christina

Nix. Jag tror inte på 3:an! Så elak kunde du väl inte vara haha!!

2007-01-11 @ 21:57:08
URL: http://solusfemina.squarespace.com
Postat av: Zagge

Inte en chans att du träffat en nunna

2007-01-12 @ 00:44:50
Postat av: Zagge

Finns ens nunnor? Jag har aldrig hört talas om någon som sett en riktigt nunna... En gång såg jag en dam som jag trodde var en nunna, men det visade sej att hon bara var en vanlig dam som såg ut som en nunna. Sen har jag sett ett par på bio, i nån film med whoppi goldberg

2007-01-12 @ 00:49:40
Postat av: Bea bubbelbrus

haha fanny, fanny... jag hoppas inte du hallde laxeringsmedel i nagon soppa, for chanserna finns att jag da at av den.
jag tror inte du har snusat. eller va fan. jag vet inte. men jag kor pa 4an (:

2007-01-12 @ 02:38:45
URL: http://beanas.blogspot.com
Postat av: Lady Stalker

Jag tror nog inte du har varit så busig att du hällde laxeringsmedel i soppan ... eller? ;-)

2007-01-12 @ 08:12:27
URL: http://ladystalker.bloggsite.se
Postat av: fanny

snaaaaaart kommer svaret....;) runt midnatt

2007-01-12 @ 12:15:01
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: Louise

jag betvivlar att du var modig nog attt lägga laxeringsmedel i minestronesoppan. kom igen, du var fjorton, hade blonda slingor och gillade britney, såna brudar lägger inte laxeringsmedel i soppan såvida de inte är besatta av onda andar. Det är iofs en möjlighet.

2007-01-12 @ 12:45:19
Postat av: Bartholomeus

Jag håller med viktor ;D

2007-01-12 @ 13:15:53
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits