Lyckorusningstrafik

En lista av lycka:

◊  Jag är inte bra på alla sätt, men på ganska så många

◊  Entusiasm inför slutscensföreställningen vi sätter upp med danslinjen i maj

◊  I morse var det helt ljust ute när jag vaknade

◊  Studenten om 95 dagar

◊  Skivinbjudningarna är snart lagda på lådan

◊  Vi har riskakor i skafferiet

◊  Efter öppet hus i onsdags står det mitt namn på Handels entrétrappa

◊  Jag har sovmorgon till 10.30 i morgon


Och två bilder av lycka.
jag och denise

jag och amis

PS. Jag är inte alkoholist

PS. 2. På söndag har Jonas Gardell allsång på Vasateatern.


Kommentarer:
Postat av: anonymo, fd samis, nuvarande vrg:are

jaojao, de e härligt me lycka. flaket fixat va? glöm inte spela "hotta brudar", vi ska göra de. du måste fan visa stöd för oss djursan vrg:are. right?

handels jaså? hur funkar de, gås de inte estetisk? eller du kanske gick sam? vetefan...hursomhelst finner ja din blogg underhållande och, något som saknas i vardagen på djursans vrg. vi kanske ses på handels dåra. eller snarare, vi SES på handels.

om det så önskas namn kan ja möjligtvis ge det i framtiden. frågan blir ju då om du kmr veta att de e ja?

nu ska det festas chamonix-style.
hare gött!

2007-03-09 @ 22:23:01
Postat av: Lina

Aah...lycka! Jag kan instämma på flera punkter på din lilla lista (Vi har faktiskt också riskakor i slafferiet, fast det e nog inte de som gör mej lyckligast just nu). Enjoy le sunny weekend! Puss

Postat av: fanny

Anonymo...: Du är klurig du. kille, trea. det är det jag har lyckats klura ut. Men att du gick i sammis ställer till det för mina aningar..menmen, jag undrar fortfarande vad det är med mig eller min blogg som saknas i vardagen på vrg?
Åhåå du lockas också av Handels, jag tänkte vänta åtminstone ett år, när vill du börja?

2007-03-12 @ 10:23:46
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: elli

Precis! Sen blev ju inte saken bättre av att jag dessutom blev bjuden x antal drinkar inne på Bacci, men fyller man år så ska det festas ordentligt! ;) Men vi verkar spela i samma liga när det gäller festandet, har jag rätt? =)

2007-03-13 @ 17:09:45
URL: http://zephyr.blogg.se/
Postat av: anonymo

Jaså du, ställer sammis till det för dig? haha, vet inte riktigt hur ja ska hjälpa dig me det. kan kanske ge dig lite ledtrådar framöver...? världen är en bubbla, du vet?

du får väl ta dig hit till djursan o se vad ja menar me dig o bloggen...;)

självklart väntas det ett år innan man börjar handels, man är väl inte heller någon pluggmaskin?
ja ska jobba, segla o resa hela nästa år hade ja tänkt mig.
hur/vad ska du göra?

2007-03-13 @ 18:22:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits