Och så förstod hon plötsligt att tv kan vara underhållning.

I really am a fool. A foolish fool.

I helgen har jag inte gjort särskilt mycket nytta. Ingen alls om jag ska vara ärlig.

* Tittat på tv alldeles för mycket. och då menar jag verkligen för mycket. säkert 15 timmar. Sorgligt. men sant.
* Åkt från Värmdö till Tumba. När jag i själva verket skulle till Täby.
* Inte sökt jobb.
* Inte skrivit brevet till Frankrike.
* Inte tagit in posten.

Däremot tog min bror in posten under de få minuter han tittade förbi. Och där fanns bland annat ett antagningsbrev till VRE som måste ha kommit redan i fredags. Jag var på anställningsintervjun i torsdags.

Med posten hade även Årsboken kommit. Hångelkartan var inte med. Det gjorde den väldigt mycket tråkigare. Jag är inte säker på att jag ska behålla den. Å ena sidan hjälper den mig att minnas olika händelser som är roliga att komma ihåg. Å andra sidan var layouten tråkig, jag och mina vänner inte med på särskilt många foton, och jag kommer ju knappast plocka fram den särskilt ofta. Men jag är verkligen tacksam för Elin som har lagt ner så mycket jobb på den.

Kommentarer:
Postat av: Amis

Jag skickade tillbaka den idag. Grattis till jobbet!!!

Postat av: Fanny

TACK=) du gjorde det alltså..damn jag kan inte bestämma mig riktigt..det hänger på att mor och far betalar, vilket jag tvivlar starkt på att de kommer göra..

2007-09-10 @ 16:44:06
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: Amis

jag skickar i princip aldrig tillbaka något sånt här.. det känns lite som om man inte behålelr skolkatalogen. men jag tyckte att bilderna var visserligen ganska roliga, men det finns ju massor med bilder från vrg tiden på facebook. sen alla profilfakta grejer orkade jag aldrig läsa.... så det var ganska enkelt. tänk 400 kr kan man köpa något annat. okej om det hade kostat 150-200 kr..

2007-09-10 @ 19:21:51
URL: http://amis.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits