En helg i Paris

Igår kom Lovisa, Filippa och Cecilie hit och åt middag.
Sedan åkte vi till en klubb som heter Les Bains Douches.
Vi betalade motvilligt 15? i inträde och ytterligare 4? i garderobsavgift.
På övervågning befann sig ungefär 30 personer, det var således väldigt glest med folk så vi begav oss till källaren.

Det första vi möttes av var en massagestol, en sådan där som man ligger på mage på med stöd för pannan och ett hål för ansiktet.
Vi trängde oss fram genom dansgolvet för att börja med ett toalettbesök. Det fanns många bås men alla var upptagna. Efter någon minut kom två killar kom ut från ett tillsammans, så blev det äntligen min tur.
När vi kom ut från toaletterna hade dansgolvet förändrats. Hälften av alla killar hade bar överkropp. Vi märkte sedan att 98% av dansgolvet bestod av killar. Vi fyra tjejer utgjorde de övriga 2 procenten.
Vi ställde oss i baren för att beställa våra cranberryvodka som ingick i inträdesavgiften. En medelålders man med bar överkropp berättade för mig att man måste hålla ögonkontakt med bartendern för att få beställa, sedan nöp han mig i kinden och gick vidare. Jag beställde, en fotograf från tillate.com förevigade vårt ofrivilliga bögklubbsbesök, vi svepte våra drinkar, och begav oss mot garderoben. På väg ut satt det en kille med bar överkropp i massagestolen och fick massage av en stor man.

image148


När jag kom hem i morse, vid 14.30, var det blött på köksgolvet. Det var även blött i hela kylskåpet och det rann vatten från frysfacket. Någon har kommit åt knappen för avfrostning. Så nu har frysen frostat av sig själv och tinat allt som fanns däri. Jag har satt på frysen igen och lagt in våra frysvaror i hopp om att de ska gå att äta ändå.

Kommentarer:
Postat av: Amelie

Vad är det med Paris och bögklubbar??

Postat av: Jackie

HERREGUD vad ÄR det jag läser?!?!

Snart hemma igen... Puss!

2008-03-09 @ 15:12:05
URL: http://jacqueliine.webblogg.se
Postat av: Fanny

jaadu jackie saker och ting går åt fanders när du lämnar landet

2008-03-09 @ 17:29:15
URL: http://faran.webblogg.se
Postat av: Bartholomeus

Haha, sjukt! Massagestol är otroligt kinky...

2008-03-10 @ 12:15:31
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: Leo

Haha! Hur kan man undgå att en klubb är en bögklubb?

2008-03-28 @ 14:26:59
URL: http://pintoleandro.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits